bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Friday, August 6, 2010

Malang~~~


last week hamba pergi temankan kawan2 hamba ke Pekan Tanjong Malim yang sekangkang kera tu...

nak dijadikan cerita aku betul-betul da "plan" nak pergi cari brg untuk stall goreng pisang kitowang....

huuuu...sebelum tu..aku pergi temankan kwn2 sejarah yg len mencari baju kelana...

punye la cerewet....

lepas temankan member2 aku tadi aku pun mintak la izin nak blah dulu...

semasa dalam perjalanan menuju ke tempat yg dijanjikan si Herni...and member2 yg lain...aku pun menapak langkah satu persatu melewati lorong-lorong berhampiran kedai...

tapi aku rasa macam ada something jatuh kat atas tudung aku...jadi aku pikir air la kan...mungkin air yang bocor dari tingkat atas kedai...

dengan selambe badak aku masuk ke K.F.C an...an...an.....

punye la ramai dak2 UPSi kat situ...aku pun memang wat derk jew...cam kambing...

japgi si Atiqah menyape aku...fadz! jap2 ko jgn bergerak ke belakang....rupanya dia cakap kt tudung aku ade taik burung!!! uish!!!! ^&&#!@^&**()*)()_

huuuuuuuuuuuu...x twu nak cakap...

dengan segera aku pun pergi la ke toilet di tingkat atas...

aku ni pun masuk x reti tgk simbol kt pintu....

******************************salah masuk toilet da...

toilet lelaki plak 2...time aku jengukkn pale nak masuk....

aku nampak kelibat mamat 2 tgh pancut da....

aku pun menjerit...cepat2...katup pintu....

wa..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

malunye...si Dayah ngan duduk kt kerusi pun dok gelakkan aku....

aku rase cam agak malang la sikit....ari 2....


No comments:

Post a Comment