bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Saturday, August 7, 2010

TireD >3








hai semua...

malam semalam aku susah nak lelapkan mata...

memang mengantuk...tapi bimbang bertamu di hati...

entahlah mungkin perasaan aku jew tu...

malam tadi Dayah tidur di rumah E~car...

so aku tidur seorang la kat rumah...

Pagi tadi aku pergi kuliah Kelana Siswa....

En.Amir ajar cara-cara nak buat wogel...

huuu....

susah jugak....terkial-kial jari aku nak siapkan wogel ni...

alhamdulillah..akhirnya dapat juga aku siapkan meskipun lambat...

tapi mood berpuas hati....

nak tgk hasilnya ada kat pic yang atas sekali ok....

dalam hati ada taman....heeeee..

tadi b propose aku..tuuuuuutttttt.**************


No comments:

Post a Comment