bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Thursday, August 5, 2010

~when u enjoy what u do....u never have to work a day in ur life......~


walau segetir manapun halangan akan ku lalui...

walau setajam duri....aku sanggup lewati...

walau sepahit racun perlu ku rasai...

walaupun berliku-liku....perlu ku rentasi...

Ya Allah..bimbinglah aku di jalanmu yang penuh onak dan duri ini...

Sesungguhnya,,aku ini insan biasa yang tidak punya kekuatan dan daya upaya seperti Mu ..Ya Tuhanku...


Ya Allah,,,

bantulah aku...

Peliharalah akhlakku...

bimbinglah aku menuju sinar Mu...

berikanlah aku hidayah Mu...

jadikan aku hamba Mu yang tabah dan sabar...

Ya Allah kau sejukkan hati ini dengan limpahan kasih dan sayang Mu...

sesungguhnya hambaMu ini sering melakukan kesilapan dan kekhilafan...

terkadang aku cukup melupakan Mu...dan tersasar dari matlamat hidup sebagai khalifah di muka bumi ciptaan Mu Ya Allah...


Ya Allah..

kau cucurilah rahmat ke atas roh adikku..

semoga dia tenang dan damai di sana.

Ya Allah kau ampunkan lah dosa kedua ibu dan ayahku..

Ya Allah ..kau rahmatilah keduanya...

Sesungguhnya aku menyayangi mereka...'

Ya Allah...aku juga punya teman-teman yang begitu rapat dan aku sayangi...

Ya Allah..begitu juga insan istimewa di hatiku...

berikanlah mereka kebahagiaan bersamaku...

agar mereka senang dan gembira serta berbahagia di sampingku,....

aku tidak minta balasan...

tetapi cukuplajh pengetian daripada mereka...

Aku Sayang Insan-insan istimewa dalam hidupku...

No comments:

Post a Comment