bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Saturday, September 21, 2013

R A S A

dilayar ini aku nukilkan segala rasaku                                                                                                  dilayar ini jua aku titipkan curahan duka dan tawa                                                              dilayar ini juga aku mengetahui segala tancap kehidupan insani lainnya                         dilayar ini juga aku punya kenalan...                                                                                               baru disedari dunia ini sebegitu kecilnya bagi insan yang bernama manusia.....             manusia tidak pernah berasa cukup dan puas dengan apa yang dimiliki ...adakalanya aku berkira sendiri...bagaimana jika hari ini apa yang aku miliki diambil olehNya...pastikah aku menyalahkan Tuhan??....aku perlu belajar mengerti bahawa apa yang dimiliki kini harus dan perlu ditadahkan tangan penuh syukur...Ingatlah apa yg dimiliki kita ini sebahagiannyasudah tersurat ada hak manusia lainnya~...

No comments:

Post a Comment