bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Tuesday, April 26, 2011

Perkara kOnyOl




beberapa perkara konyol yang aku akan buat bila kebosanan melanda :

1. kebiasaannya...bila aku betul2 bosan tahap dewa ni,...apa lagi...pekakkan telinga korang la,,,sebab aku suke nyanyi kuat2..mcm dunia ni aku sorang yg punye,,,lagu pOwn mmg keras2 tahap bawah tanah jew..aku putar...itu mmg betol2 bosan la....tuh...

2. membuta sampai hujung dunia...n memang x sedar diri...haaaaa.....tdi siang mcm ni la aku bantai tido....ape lagi...aku khatam dan qada' segala tidur aku yang tak berkualiti sebelum ni...
heeeee....

3. tgOk kartun...heeee...jdi budak2 kejap....besh ape skali skala layan kartun....ape lgi sin chan la, atashinci la, bleach la, conan la...goku segala, haaa...feveret oggy n lipas2 nye...tuh yg ko letak la..aku kt depan kartun sure2 aku tgOk...n gelak sorang2..even x dew yg lyn..peduli la hOi...

4. main sabun dalam bilik air...heeeee...feveret...tuh yg kdg2 org2 kt uma aku kate...aku x available ..kdg2 mandi sekejap...tp kdg2 lambat nak mati,...heeeee.....bile aku bOsan sgt2..aku akan bangun awal2,...pastu wat2 rajin cuci baju....ape lagi....letak la sabun byk2....cuci....pastu mandi skali....sapu la segala shampoO...sabun...kt badan tebal2 ..smpai berbuih2,....haaa..suke.....pastu memekak...nyanyi kuat2.....dgn lagu yg ntah pape tuh...

5. MAKAN....! banyaK2...ni la...time aku marah kt orang kew....time aku nga bengang....kew..hape kew...mesti tabiat makan aku..melOnjak2...... :)


lepas jew beberapa paper aku habiskan...
tinggal lagi,,kertas terakhir untuk 30 haribulan nti,,...
haaaa...sungguh x sabar mahu menghabiskan hari-hari terakhir utk semester ni..
CEPATLAH~
(hati berharap yg ini)

7 comments:

  1. hahaha..suara fadz mmg sedap pun kan...

    ReplyDelete
  2. heeee....x dew la bese2 saje cik ayin.... :)

    ReplyDelete
  3. yay!! fadz go on fadz jgn tensi2~ xD xD

    ReplyDelete
  4. haha x semenggah btul main sabun ;D

    ReplyDelete
  5. fadz,,
    aku x sabar nak balek johor. :P

    ReplyDelete
  6. o yeah!aku pon suke melakukan pekara d atas.lebih2 lagi karoke smpai nak pecah gegeandang oghang 2.kah3

    ReplyDelete
  7. daya :t.q dear ...4 ur support...i appreciate it :)

    cikgu ihsan :heee.....cikgu kite suke la...even da besar pjg cmni...msih ade prgai budak kecik tuh...heeee

    my :btol2...nti mesti rindu kt kowg sume....

    aleen : yeah...da ade geng da ni ...heee :)

    ReplyDelete