bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Friday, April 29, 2011

~agenda waktu cuti~

1.Yeah!!!!!! hip2 hura~ im free nOw...cOz exam pOwn da biz...(ceh, kunun bajet cam cemerlang sgt jwb paper tuh yew.....)
2. heeee,,,hepy gile kan exam da biz...x sabo da neh nak balik my home sweet home....but...but....esok aku ade event tuk program PERTIWI lew....for KARISMARIAN..haha...syok weyh...
3. hoi...hoi...sukacita aku maklumkan 2 Mei ni aku akan pulang ke rumah kesygn yg berada jauh nun di selatan...kaw...kaw...dan kaw..nak ikot x???? meyh la jOin skali....2x x dew aw...
Ok!!! agenda waktu cuti :

~maybe keje kowt...if x dew hlgn lew...
~InsyaAllah, majlis pertunangan beta akan dilangsungkan tidak lamer lgi...eceh...korang dOakan yang terbaik..buat pilihan hidup aku yew....
~percutian bersama orang-orang tersyg...
~dijadualkn kemungkinan utk mengikuti kajian lapangan bersama pensyarah luar...dan teman2....yuuuuuuuweeeeee....
~jage adik aku kt hOspital bile die due nanti...
~jage kucing2 kesygn dan hamster yg comel mOmel tuh....
owh...yeah..terasa indah bersama hari~hari mendtg....

p/s : aku x pasti aku dpt on9 sekerap seperti selalu utk cuti ni...tp diusahakan...sememangnya aku pasti akan merindukan teman2 blogger.....erm..sedey plak....nantikan taw entri baru aku utk critera hidup yg x pernah habis...heeeee :)

iLOVEu,


4 comments:

  1. ni la saat2 yg d tuggu..hehe..ble engagement?

    ReplyDelete
  2. auda : insyAllah bulan 6.....tarikh lum tetap lgi...
    fifi yg anggun : for u tOo...hope get besh result for our exam... :)

    ReplyDelete
  3. happy engaged ! dan selamat bercuti :D

    ReplyDelete