bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Sunday, April 3, 2011

Mahu kecil semula....

yew...sekarang moOd aku memang tiada..
yew...tp jari-jemari ni nakal mahu m'pOs sbrape byk entri...
ni puisi x tentu hala...
tadi byk kali 'bw' yew...rindu pada tulisan tgn sOmeOne...tp die msih x pOst entri bru tuk tatapan aku..
bosan pula menanti...
yew..bosan menanti benda yang x pasti..
bosan menanti ...dan x ingin menanti..
aku x rase nak hidup lagi...tp aku tahu amalan aku belum cukup..dOse rsenye berbalang2...x tertebus lgi ngan amalan..yew amalan lum cukup..tp aku rase kalau diberi pilihan..mahu saje aku tekan punat off atau tanggalkan bateri life ku...kaw tahu kenape???
aku sudah letih dengan hidup..
aku sudah lelah dengan hidup..
aku sudah hampa dengan hidup..
sampai bile mahu pikul semua ini..
yew...serasa macam mahu diputarkan saje waktu tuh..agar kembali menjadi kanak-kanak kecil yang girang didukung ibu dan ayah...dibawa bersiar2 sambil makan gula kapas...
dan kekal sebegitu..seOlah tidak memikirkan ape2....nOl otaknye..senangkan begitu,,,
smlm berbicara dgn seowg teman di Ym, yew dia juga menyatakan begitu...
putus utk hidup...
yew...manusia sekeliling dtg dan pergi..
bertukar ganti..
suke hati...
tp mcm x punye hati.. :(

terkadang ingin saje aku bina dunia ku sendiri..
mule dengan kanvas putih tuh..
aku calitkan dengan warna harmOni kehidupan...
tanpa sedikit pOwn rse pahit...
sambung lagi palitan dengan warna~warna bahagia..
palitan itu, berwarna spt pelangi..
punya kerlipan berkilau..
yang menyilaukan mata..
punye singgahsana indah...disitu aku lakarkan indahnya kehidupan


No comments:

Post a Comment