bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Monday, April 4, 2011

Biarkan pensil itu melakar,...


yew..tadi di akui aku telah merosakkan gambar sOmeOne....
gembira..sebab sekian lamer...x melukis...tp hati ni terpanggil utk melukis lgi...da 2 tahun tglkn bidang seni lukis...aku ingat bila da lamer x lukis..satu ape pown x jadik...tp percaturan tuh silap...ia...jadik jugak...tp maaflah....AWAK yg telah saya rosakkn gambar tuh...yang asli nanti saya beri pada awak sbg hadiah bufday..sebab hari itu punye gift yang mase bufday, yg ni belated bufday..hahahahahah....mengOng kaw ni fad...ahakS....huit...teringat dulu2 time skOol...hati aku mmg dalam bidang ni...cita-cita nak jadik graphic designer dan punya studiO sendiri...huargggghhh..tp sedih hasrat tuh x tercapai...cOz bile msuk fOrm 6 jew...skOol yg aku msOk tuh x tawarkan subjek seni....sedih...mase tuh...yg ade skOol kt bandar jew...mse tuh mbr bek aku mse kat skOol lamer...amik study kat situ...sedih...lau ikutkn hati mmg nak p skOol kt tgh bndar tuh...tp apakan daye...aku duk kat daerah PG..pastu x kn nak ulang alik kan...nak tgl asrama...mmg x dew...setahu aku lah..... :( mase tuh tabahkan hati jew....dan reda utk bidang yg aku amik kali ni....ok...mari lah tgOk gmbr yg dilukis x seberape ni....sedia menerima kutukan dari kalian.......huarggghh....(T.T)...t.q hencik punye gmbr yg tlah memberi izin itu dicorengkan oleh sy,dan gambar ni mmg kelihatan tidak akan same spt yg asal yew...harap dipertimbangkan oleh kalian.... :





yg asli ......



p/s : ok2...cukup..itu shj utk hari ni,...heeee....bubye

No comments:

Post a Comment