bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Monday, March 21, 2011

KENAPA MESTI MANUSIA ITU???????


Ya Allah,...
Kenapa Kau ciptakan aku perasaan sebegini???
Apakah ini ujian sebenar-benar dalam hidupku...
Lelah tuk bersabar...
Ujian datang dan pergi...
Perit dan sakit rasenye..tuk membuang rasa itu...
Jika boleh ku sentuh bayangan dia...ingin saje aku tuntas keratan wajah itu..
Dari benak ini....

Ya Allah...
Sabar itu telah jauh dari hati ini...
Aku tak ingin bersedih dan menangis lagi...
Telah aku buang rase itu dari mengusik hati ini ..
Tapi ia tetap saje hadir...
Mampu kah aku buang semua ini..???
Persoalan itu yang bermain di benak ini..

Ya, aku tahu kau membaca keratan ini...sedarlah...
Yang terbit dari tulisan tangan ini..
Adalah dirimu...
Bukan yang lain...
Sedarlah....!
Dalam sepi engkau datang,...
Beri ku kekuatan,...
Tuk bertahan...

Ya...aku tak mampu dan tak tahu nak tolak perasaan ini lagi.....
Kau adalah hati ku..
Kau belahan jiwaku..
Seperti itu, ku mencintaimu sampai mati...
Hanya itu..
Dan cukup itu...
Selain itu tiada lagi untuk mu...
Sebab diri ini tak mampu...

p/S : maaflah...teman-teman blogger..aku moody cgt...sejak 2-3 minggu ni.....

No comments:

Post a Comment