bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Thursday, March 10, 2011

feeling ape ni hOit !

tdi...cik bOyfie sudah t'tidO kali...yew aku pun tidO...
dri kol 10...tup2 kOl 1 terjage....
then...renggang2 kn sendi dulu spy rOh aku msuk ngan btOl..
x la aku merengkn....
hussshhh....keje ape aku nk wat ni...hurm....lupe nk crik jurnal...
crik punye crik...ade jumpe...but x ley dOwnlOad...
yew..sume benda hari ni...lau x dew duit mmg x sah...korang phm kn...
sep duit2...pOket pown mkin hari makin lunyai ni...bulan ni jew,,mcm2 benda kene bayar...huarggggghhhh..stresssnye..
erm..bile tgOk jurnal tuh dri aku sakit hati dan mencaru,t lebih bek aku exit ...
tp tgn aku gatal lak...nk bukak fb..aish...x suke..x suke...
fb ni la yg ley sbabkn aku gagal mempertaruhkan idea2 kerja aku..
alamatnya..mmg x siaplah segala kerja lau melayanknnye lamer2..
erm...gtal lgi tgn aku...bile click blogger...hargghhhhh....mmg x ley thn gOdaan tOl...ko ni...
pastu rse x stabil..aku tgOk skrin fon...ngaaaaa..sape mis kol ni.....
erm....rupenye....si tuuuuuuuuuuuttttttt...yg mengusik hati ni...
ngaaa....awk....
hati aku trus dup dap.....erm relax,,,be cOol..juz tnye sje awk???
erm...errr...biar aku jew la yg thu korg x yah thu cgt....dah kt banner aku tuh pOwn ade tuliskn..."private shOt"...
sebelum aku menjdi lebih fenin...aku lOg out semua tetingkap yg aku bukak tdi...haaa....bhsa ape aku gune ni....
*aku lukis peta Asia Timur (China, Jepun n KOrea...)byk taw...mati aku nk menghafalnya...
Isnin da kuiz....waaaaaaa......
berkecamuk tol perasaan ni....AWK!

~p/s : tido blik di jam 4.30 pgi....


No comments:

Post a Comment