bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Tuesday, March 8, 2011

Dolu-dolu...

masih aku ingat sewaktu aku mula2 start menyertai pertandingan nyanyian di skOol..
waktu tuh aku darjah 4...percubaan pertama,aku dpt tempat ke-4..
mase tuh papa cm x ske la...aku jOin..
cOz blaja mls,,,bese la dak2..
sblm tuh...aku slalu jOin coral speaking mse drjah 1 n 2....
plg aku igt....mse tuh papa dtg wat kali pertama ke skool..n persmbhn aku lbih bersemngat bile tgOk papa dtg....lau x sblum tuh asyik mak sje yg attend...
then....aku sertai lagi petndngan nyanyian utk tahun berikutnya,..tp mse tuh adik aku jOin skali...
erm..kire adik aku jdi rival aku la kn...erm..yg beshnye...adik aku yg dpt tempat pertama..
n aku tmpat kedua...kalah ngan adik sendiri...
n semenjak tuh aku n adik aku slalu mewakili skOol dlm pertndgn koir selaku penyanyi utama...
smpai ke prgkt negeri...
n pernah gak dilamar menjadi penyanyi..utk SRC record....waaaaaaa...
tp papa plg x setuju tol...
die mmg x nk aku jdi penyanyi...
die kate simpan sje bakat yg ade...
n kt uma aku pown byk la medal2 nyanyian....yg kitowang menang tiap kali masuk pertandingan..
bukn kt kOir jew...tp nasyid pown aku jOin..
n byk gile kot....n ustazah aku slalu jdikan aku penyanyi utama...utk grOup nasyid tuh....
n alhamdulillah spjg aku jOin...group nasyid tuh...kumpulan nasyid aku kerap menang...
berkat usaha rakan2...yg sme2 nk group kmi menang....
aku pOwn pernah jOin pertandngan berzanji ...tilawah Al-Quran....
n turut menyanyi di kugiran...heeee..syOk kt owg kawin diemput menyanyi..
n last aku sertai pertandingan mase aku form 3 x silap...pastu aku trus stop...
n hanya ber'karOk kt uma sje...
tp bile kt U lak ..len critenye...aku juz prnh mnyanyi mse persembahan untuk program jabatan jew...mse tuh pown first time...so da lmer x nyanyi depan org rmai...gugup lak rsenye....
heeee.....tp x pew la...apepOwn itu dulu-dulu punye crite lew...heee

No comments:

Post a Comment