bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Tuesday, March 22, 2011

4 perkara :( & 4 perkara yg :)

4 perkara yang :) waktu camping mamping segale, nak thu???? :

i.dapat ilmu seluas dan sejauh perjalanan dalam aktiviti camp or survival tersebut...jadi ape salahnya sambil lihat2 alam dan panOrama bumi yang indah nun di sane kowg dapat gak serap ilmu wlupOwn sedikit cume...heee

ii.menghayati keindahan alam ciptaan Tuhan...dari situ kowg akan rase kerdil sungguh diri ini...kekuasaan Tuhan tuh x ternilai dgn kate2...Allahuakbar!

iii.menghilangkan stress pd minggu akhir yg padat dgn asgmnt ??? huuuu...pada aku lah...
cOz even da minggu2 akhir tp asgmnt still x pndai nk hbis...huh...wtf...stress gak cmni...
kowg ley tlg taipkan???? heeee...

iv.mase tuk dapatkan senarai kenalan baru..heee..syOk time ni la..nk kenal2 ngan kwn2 bru...
juz 4 fun..ley tukar2 pendapat....idea....dan berkOngsi kegembiraan gitu...
............................................................................

4 perkara yang :( uhhhhhh....time camping mamping..

i.arghhh..kulit kaw owg akan bertukar sedikit spt msykt Papua New Guinea tuh..heee....x pew..beyOnce pOwn kate 'tanned' itu sexy...heee...x perlu kOwt nak berjemur cam kat Hawaii tuh...semulajadi hasil teknik bercamping...

ii.huaaaa...ni la benda paling malas aku nak wat...CUCI baju yang berbaldi2...haaaaa...mmg x suke cgt...letih balik dri camp..tp pale fenin2 lalat nk cuci bju...heeee...ape x nye cuci pakai tangan...ngeeeeee....kaw org lau rjin bley la tlg cucikn...nti aku bagi harga baek punye...ngeee..

iii.terpakse tinggalkan segala kerja yg merenggut sedikit sebyk aktivit kaw org...haaaaa....ceh ..pdhl mmg sengaje kn kaw gatai2 nak p camping tuh..sebab mls nak wat asgmnt...gitu??? heeee..

iv.penat tahap dewa...n tahap mmg kaw x ley nak bgOn dari kamar beradu bile pulang dari camping...heee...aritu aku bantai tido dari balik camp smpai esOk pagi...rOomate kejut pOwn aku x sedar letih cgt...lagi la mslh....time clas ari tuh pOwn aku bantai tidO..x pnh2 tido...nsib bek lecturer aku bek punye owg....die memahami...T.Q Dr.Suffian.... :)



2 comments: