bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Wednesday, November 10, 2010

Hari ni...



~aku akan pulang ke teratak buruk aku di jb..
~aku pasti akan rindukn kalian di sini..terutamanya.....,,teman setia aku,
~t.q sbb kau sudi luangkan mase dgn aku..smpai pagi dok melayan cerita aku yang ntah pape tuh
~aku sygkn ko, :)
~wat teman2 blogger..aku juga pasti rindukn kalian, nanti pas cuti aku exam..myb aku jrg bloging...
~InsyaAllah, bile aku da bebas dari kekangan ni ..aku akan aktif blek..
~nantikan kepulangan aku..oteyh..
~i will miss u,guy'S...!!

p/s : kita akan lihat betapa penting seseorang tu dlm hidup kite, bile kite kehilangan ia....


2 comments:

  1. nice pic..i like,thanks spent yor time wit me when u back at jay bee.

    ReplyDelete
  2. t.q my luvly fwen...i will miss u....

    ReplyDelete