bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Friday, March 26, 2010

Kita Insan Biasa......




Kelmarin aku cuba la bukak blog aku yang da uzur...tu
huhuhuh....
tp kuciwa tak terhingge ...
rupenye da lmer....tak bley on...
ati aku tergerak nk wat yg baru..
huhuhuh...so mintak maaf bebanyak la..
if blog ini x seberape...coz baru g...
jika anda ade sebarang komen....
sila2 rjin2 kn jari jemari anda yang gemalai 2 untuk meng-send komen ke blog sy...
wuitz...sebelum terlupe..

aku de sebuah kisah ttg seorg hamba Allah...

yang juga slh seowg dr kwn bek aku yg tinggal di selatan tanah air....
mungkin btol ckp En.......mngenai kiamat yang semakin dekat..
takut juga bile mngenangkan kuase Tuhan...Allah hu Akbar..
nk dijadikan cerite kawan bek aku ni mmg dr skolah g satu geng ngan aku...
kaki pukul la dy...kaki bodek la dy..
kaki mencuri la dy...kaki mngencing pon dy..pokok pangkalnya segala kaki la...
fuhhhhhhhhh...jenuh...
aku mmg nakal tp x la senakal dy..
plg teruk..bpe thun lpas dy bru kuar "skool Bukit" like Henry Gurney la..
gara2..curi wet money changer kt slh sebuah pusat beli belah....2 thun dy kt dlm..then pas kuar dr pusat 2 dy msih x berubah.,..
x lamer lpas tu dy pown berkahwin...dgn seorg teruna pilihan mak n ayah dy..
mungkin jodoh dy x pjg...bru2 ni dy contact aq.....cerite n luahkn yang hidup dy terumbg ambing...
kesian aku tgk nsib dy...da la pas kwin pown nsib dy msih x berubah....perkhwinan yg sepatutnya bahagia....rupenye hnya retak menanti belah....
skrg aku x twu la dy ktne n cne nsib dy...juz aku harap n aku berdoa yg nsib dy lbih baik......amin...
ini kisah nyata ..kita hnya mnusia biase yang tak mampu ubah kekuasaan Tuhan..
tapi kita mampu ubah diri kite jadi yang lebih baik untuk mse akan datang...renung diri anda sume dalam2.....

No comments:

Post a Comment