bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Saturday, March 27, 2010

Kecintaan dalam Geram,,,,

nak dijadikan cerita.....

pagi ini aku bgun agak lewat.....
letih...penat semalam belum hilang...
semalam aku bertekak dengan seorang Hamba Allah di YM....
bosan nak online....ym..so aku karang la cite ni kt blog aku...
huhuhuh..
continue back this story....
melalut lak....
hak seseorg la if dy nk lyn orang or x di laman sembang 2 kn...
dan seseorg berhak pilih sape dy nk kwn..
disini maksudnye bukn aku memilih..
but lau dy bg input yg bek utk aku x pew la gak..
ni x tetibe jew mrh2...org x tntu hala..pasal x nk accept invite dy tuk view wc...
ade kew ptut...
suke ati aku la kn...
lau dy rse aku ni x bley jd kwn dy lantak la..
dy 2 lelaki dan aku perempuan...x kn aku nk menggatal lak..
huhuhuhuh.....!@##$$%%%^^^^^&&&&&^*^^&^%$%$%#$(((
aku rase la....lau dy nk perempuan yg ley lyn dy bek2...p la crik gal len yg diluar sne 2...
aku x rugi la....

td aku p kampus ngan sahabat aku juz jln2 smbil tgk pameran kt SITC..
fushhh...pnat but mmg besh....
td ade la booth UPSI, warisan dan budaya,,,rtm....arkib n mcm2 g...
byk gak input aku dpt td...
blik dr kampus aku bergegas pulang ke kolej...dgn terkocoh2...
huhuhu...coz ade perjumpaan RPA....
td dlm modul kali ni...
naqibah kami menyentuh persoalan menutup aurat...alhmdllh,,,,dpt la aku muhasabah diri aku yg x reti bertaubat g...
aku pown dpt berkongsi mengenai kebaikan dan keburukan jika tidak menjaga aurat..
dismping 2 aku dpt juga berkongsi ilmu n panduan bersama rakan RPA lain.....
aku juga byk melakukan dosa sma ada disedari atau tidak...
Ya Allah byk nye dosa hamba-Mu ini terhadap Mu....
P/S : sila lihat kata-kata di bawah.....

Cara Untuk Mengetahui Kamu Mencintai Seseorang...

12:
Kamu bercakap dengan dia hingga lewat malam dan bila kamu tidur, kamu masih teringat padanya.


11:
Kamu berjalan dengan perlahan sekali bila bersama dengannya.

10:
Kamu rasa serba tak kena bila berjauhan dengannya.

9:
Kamu akan tersenyum bila kamu mendengar suaranya.

8:
Bila kamu memandangnya, kamu tidak nampak orang lain di sekeliling. Kamu hanya nampak dia...

6:
Dia adalah segalanya yang kamu ingin fikirkan.

5:
Kamu perasan kamu sentisa senyum apabila kamu memandangnya.

4:
Kamu akan melakukan apa sahaja untuk membolehkan kamu berjumpa dengannya.

3:
Semasa kamu sedang membaca ini, dalam fikiran kamu terbayang wajah dia sahaja.

2:
Kamu begitu asyik memikirkan tentang dirinya sehingga kamu tidak perasan bahawa nombor tujuh hilang/tiada.

1:
Kamu akan balik ke atas untuk memastikan adalah betul tiada no 7 dan kamu akan tergelak sendiri.






No comments:

Post a Comment