bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Wednesday, July 25, 2012

pengalaman memang mendewasakan kita...termasuk aku..
diakui letih tuk ngajar, beban dengan pelajar yg punya byk masalah, rancangan mengajar yg belum tentu terlaksana sesuai dengan pembikinan dan kehendak jalan cerita si penulisnya...
segalanya perlu kuat, perlu tabah...perlu cekal...
Alhamdulillah, even tak seberapa, aku tetap syukur..sebab dah sebulan seminggu aku menjalani praktikum di sini...
n semalam aku dan housemate sepakat tuk berpindah rumah, atas faktor keselamatan kami sebagai perempuan dan demi kelangsungan hidup tuk 3 bulan mendatang...
rumah yg comel lagi manis ditempati oleh para gadis yang kiut imut semuanya...~ :) kembang kuncup...hahaha
puji sendiri...kau ade...hoho
minggu ni sibuk sebab duk guide latihan pertandingan lagu patriotik tuk budak2 ni...
serius penat melayan karenah mereka...tapi happy....
nak taip lagi...tapi benda ni buat aku lagha~
jom tgok anak murid aku main keyboard set piano~


p/s : cuba korang teka, budak yg main instrument tu melayu, cina or india????? heeeee

No comments:

Post a Comment