bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Monday, March 5, 2012

Tolong


kadang memang niat nak tolong juga...
sebab aku kenal budak perempuan ni...
kesian aku tengok die..
tapi die macam x nak di tolong...
hurm...nak buek gimano...

alhamdulillah..dulu mase aku jumpe kawan aku yang sorang ni..
even tak rapat tapi aku bersyukur sebab die prihatin dgn masalah muke aku yg berjerawat...
aku pown tak sombong bile nak dibantu..
lega sgt bile aku da pkai bedak sejuk dan sabun keluaran amway...
walaupun murah..tapi usaha tak sia2...lepas 3 bulan pakai..
rmai yg tegur muka aku dah elok..
alhamdulillah..
dulu pown rase cam sedih sgt ..
sebab hari2 ternanti2 bila la muke aku nak baik...
Tuhan makbulkn....cume tinggal parut..
tp parut lama..memang sush nak hilang...
skrg aku sedang obses mencube produk bru...
tp next time la aku story lagi bile kesannya da nampak nti...
stakat ni produk yg aku nak cube...
aku tgok dulu kesannya pada kawan aku yg dah pakai..
bru la aku try...
lau x npk nyata n skdr kt laman sesawang jew...
aku cam tak yakin sgt....
apepown sume org nak CANTIK tak kire la
tapi satu jew la..
lau nak baik luar dlm pown kena baik..
lau jerawat jew dah hilang..pastu tak pakai jew naik...
tu dlmnye tak sembuh lagi...
sebab aku sendri ikut cdgn mak aku..
mkn ubat cuci darah n jamu..
tapi sape yg was-was kena la jumpe pakar kulit...
yew...takut panas sgt pada sape2 yg tak biasa mkn jamu...

p/s sekadar berkongsi..

No comments:

Post a Comment