bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Thursday, February 23, 2012

Ini hari punye cerita lho...


hurm..
rOomate baru aku dah lamer lelapkan mata..
cuma aku yg masih belum lena..

hari~hari mendtg terasa makin payah..
ye..payah...
esok aku sorang saje yg tiada kelas..
npknye bosan la jawabnye..
tadi kecut perut bila first time ngadap kuliah seorg lect Thai..
itu pandang pertama la..tp pastu aku keep cool jew...
lau x dew cbrn bukn hidup la kn namenye...

pagi2 lagi da ngadap lect romantic.. "Dr.Nabir"...
wlupun sudah tua...tp suare fulamak..
mmg buat aku lena...
hoi...hoi....dah la pepagi lagi da lambat sampai...
duk blkg..
lgi la ke depan kepala aku..cuba nak dengar ape yg dia ckp..
tp bbrp patah jew yg aku dgr...

tngahri...aku punye la x thn..
akhirnye lentok kejap mate...
mase ngadap lecture yg sibuk bentang psl mikro n makro teaching..
huargh..btol2,,..letih harini..

igt tdi pas pulang dri kelas nak tido..
tp da lewat ptg..
risau kalau2 bleh kene angin ahmar..
x psl2...
bukn ape..kelmarin kepala lol jap ...
bile terlelap..smpaikn mase berdoa pas solat..
Al-Fatihah pown tersasul..
kuikui...

pale serabut n masih kabur ngan tajuk proposal..
nak kaji sejarah pasal ape ye????

p/s : kwn2 blogger...ade tajuk sesuai tak tuk kajian sejarah ....bley bgi suggestion tuk aku...

No comments:

Post a Comment