bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Thursday, October 6, 2011

Mahkamah Tugasan...

p/s : cun kan cikgu tuh ...herm :)


hye.
kau tahu kenapa aku panggil senarai assignment aku ni
"Mahkamah Tugasan"
oleh sebab ia TUGASAN ..perlu disiapkan..
dan hasil usaha yang terbaik..yg x brape terbaek tuh la...
yg akan dihakimi oleh sang hakim merangkap lecture kesayangan...
tiada pengharapan ..hanya bukti2 dari fail tertuduh yang akan membuktikan hukuman nya setimpal atau tidak..
jika baik anda akan dibebaskan
jika tidak anda akan dikurung di dlm lokap sehingga anda membayar wang ikat jamin atau hukuman penjara tuk brape lamer yg dirasekn cukup...
haaaaaaa...ape yg aku merapik ni...

1.Asia Timur Abad ke-20 : Tugasan individu (ulasan artikel berkaitan tajuk,..submit week 10, cari sendiri..dan tak boleh sama dgn mbr sekelas...argh tensi~tensi...), tuk grouping : tutorial, asgmnt, n presentation....huarghhh....gamaknya...
2.Penerbitan Elektronik : Tugasan 1 dan 2 telah submit minggu lalu...(akan dtg ade lagi ,..tp aku x twu bila...)
3. Sejarah SosiOekonomi Malaysia : Tugasan Individu, ulasan artikel berkaitan ruang lingkup kursus ni...bhn da ade ..loading jew lum....aish...submit minggu ke-8, then tugasan grouping htr minggu ke-6...1 pown x jln lgi...
4. Seni Mengarang :Tugasan kumpulan, buat dialek negeri yg jadi pilihan, ikut dlm senarai yg diberikan utk kriteria tugasan,lepas tuh cari autobiografi yg tebal mebal, bace, buat psl tangga cerita, keindahan bahasa...and aku lupa la byk cgt,,,kena kupas...tp malas tuh nak bace, ..tugasan individu...cari novel karya tokoh terkenal cam pramoedya, arena wati, faisal tehrani, shahnon ahmad kew...huargh.....pening pale aku tadi....last2 aku amik karya arena wati...besh pulak....ni just buat keindahan bahasa tp bukan biase2..kena bace smpai habis..dan telek buku tuh..bukan ikut indah dan sedap jew...fenin...
5.Morfologi : tugasan tutorial, asgmnt individual with grouping...yg guna tatabahasa lamer....haaaaa.....tdi kelas aku tido -.- ngantok owh...
6.Pengajaran Teknologi dan Penaksiran 1 : da nk start tajuk micro teaching...haaa...tugasan individu, ade 3,.bru jln tugasan 2, tugasan `1 lgi 60 percent...tiga lum sampai...pastu nanti grouping x twu bila....fenin nya...tp lect. bek ..

Mood : happy even my heart feel jerk with.........him.,....
n berliku~lekuk hidup nak jdi cikgu Sejarah atau pilihan : Bahasa Melayu...tegang jap tengkuk aku...mane tahu aku ajar anak-anak kowg di masa hdpn nti...tunggu kemunculan sy :)

No comments:

Post a Comment