bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Wednesday, October 26, 2011

hidup perlu survival


Aku tak kata yg aku bosan..
aku tak terkata..
sewaktu kata-kata ini tertera di atas papan putih ni..

lapar..
perut mengeroncong..
tp masih tak di isi'

sejak kebelakangan ni..
aku byk berfikir...
yg tidak2..
ttg kawan..yg
adakalanya bersilih ganti..
bagaimana aku mengenal hati budi mereka sbg teman menurutku..
kau tahu??
masing~masing punye jawapan tersendiri termasuk aku...
ada teman yg kdgkala berteman hanya ikut moOd...
aku tak faham..
org2 sebegini..
buat aku dangkal..
ikhlas berkawan bukan begitu...
hdk aku cerita..
teman ini bukanlah sebilik atau kenalan perempuan....
adakalanya berhari~hari tak menegur..aku..
merajuk...aku tak tahu...
tp kenapa time susah
tampang ini juga yg kau carik...
bagi selesaikan masalah negara kau itu...
entahlah...yg pasti aku tetap ikhlas membantu yg terdaya..
meskipun kau tak anggap aku TEMAN
redha saja...

lain pula yg bertamu di hati..
dia hadir di kala mimpi...
~aku tak faham
atau aku buat2 tak faham..
tapi aku da lama memendam..
agar rase itu tidak terlempias..
biarlah jawapan itu ada di hati kau..
tapi aku....tidak tahu...
aku buat2 tidak tahu..
aku hanya berharap..
kau tidak menduakan,..
kau tidak menyakitkan...
kau tidak menyiakannya...
kerana dia juga seorang perempuan seperti aku..
yg maha lembut..
dan lemahnya...
aku tidak ingin menjadi seperti yg diperlaku kau padanya..
kerana aku tidak ingin diduakn kemudian hari,,,..
p/s : tidak perlu kau fikir jikalau kau sudah ada jwpnnya....



loveIsUnconditional,

No comments:

Post a Comment