bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Saturday, June 25, 2011

da tua kew...???


beberapa hari yg lalu...aku sudah menginjak dewasa.....eherm....mcm x nak tulis pown ade....grrrrr rse btol2 tua la plak....tapi dewasakah diri saya??????
aku rse aku msih belum betul2 dewasa....kaw nak tahu kenape????mey sini baca...

1.suka betul mengelamun....yg ni mmg x ley nk hilang...kdg2 smpai yg tidak2 dan agk nonsense.....pown aku bley dok ngelamun...haha

2.nangis...huarghhhh...aku mmg x ley pisah dgn habit yg satu ni...peduli la...lau dtg time yg x menentu..aku bley ngis berjam2 lamernye...aslkn hati yg sebak ni ley disembuhkn sikit...dari aku mrh2 x tntu psl....ngis jew da wat aku rse cm kurg sikit la sakit hati or pape yg x pnting tuh....

3.mkn di rumah dgn kelajuan luarbiasa...sure kaw x phm kn..haha...gelojoh la....herkkkkkk....btol lau kt luar...aku ley control sikit la muke lapar aku....tp lau kt uma....kaw nak tgOk lamer2 pown ley...sebab aku x reti nak handle thp biadap aku selayaknya seorng wanita mkn....tp smjk dewasa ni....eceh....(sedapkn hati)..da kurg pown halaju mkn tuh....

4.lau mrh mmg x reti nak sorok....kaw akn npk yg biji mata aku ni cm nak terkeluar kt situ gak....dahi berkerut....dan mulut da mula kemam... :) my fiancee...tahu lau aku mrh...jap jew...x yah tguw lelamer.....n mmg x reti sorok2....

5.suke sgt senyum n sush nak serius...kdg2 tunang aku pown naik mrh...coz bile die something yg serius aku ley ketawe lagi....haaaallllaaa...aku ni mmg sush nak serius n tegas,....bukn ape aku ni suke yg fun2 sgt....x suke la cedey2....cgt

6.suke bebenar tgok cartoon....haish...x hilang2....malu.....malu.....

:) tapi tak kesah kn...lau kite jadi diri sendiri...asalkn tak menyusahkn sesiapa ..rite....heeeee..rindu korg sume.....

1 comment:

  1. x tua pun..makin chumel jer...habit kita hampir sama..part cartoon tu ngak bisa di ubah dong...hheee

    ReplyDelete