bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Saturday, April 9, 2011

my mole becOming sick????




huarghhh....minggu ni saje setiap kali lepas mandi...
tahi lalat ksygn di bwh dagu aku..akan berdarah dgn byknye....
kelmarin sampai meleleh ke bawah dagu..
kenape??? yew???
tp pic kt atas tuh setelah di lap berkali2...masih kuar lagi darah...
entah aku pOwn x thu kenape...
teringat dulu..pernah bace satu artikel, kate "tahi lalat juga bley sebab kn kanser kulit"
hah, betol kew......ala....jgn la.
bukan pew...aku pernah cuba nak buang tahi lalat ni..mase skOol dulu...kopek2 segala smpai luka...pedih taw x....tp :

1.mak ngan papa kata jgn buang tuh, keistimewaan dan tanda diri kaw....senang owg nak kenal...
2.kwn2 kate jgn buang, mereka juga kate tuh tanda pengenalan diri aku...huarghh..
3.sebab tahi lalat aku ni mbawa maksud bijaksana dan berbudi luhur....tuh yg aku x nak buang...

tp skrg..die mule sakit....mcm mne ni....(T.T)
ada kwn suggest p jumpe dOc. ...
tp aku.....aku...keberatan la...

No comments:

Post a Comment