bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Tuesday, March 1, 2011

Sama tp x serupa yaw....





waktu kecik2 dulu...
mmg plg besh yg pernah aku rse sepjg hidup ni...
pale otak ni mmg x prnh pikir sedih jauh skali murung...
waktu kecik2 gak la..aku mmg sgt2 nakal...
sampai atuk aku slalu blasah aku ngan 'belt' sbb tersgt nakal...
tp maklumlah..waktu tuh jew atuk aku da x lrt kejar...
aku p la men lari pusing2 keliling uma...
tuh psl la atuk aku semput memanjang..
"huh" nakal punye budak kn...

waktu kecik2 dulu..
mak aku suke pakaikn aku n adik aku bju same kaler...
bek baju, kasut, skirt, n smpai la kew lingerie...same..hah,stress...
mentang2 la umO setahun satu...mak aku suke blikan bju same..
kdg2 sampai bergduh..coz tertukar...ngeeee
smpai la 1 mse tuh aku ngan adik aku...berontak x nk bju same kaler lgi...
hiiiiii...

lau tgOk nama aku ngan adik aku pOwn lbih kurang jew...
aku ...fathmawaty..n adik aku fitrihati...
ngaaaaa..mesti kowg akn tnye mane la bapak aku dpt name tuh...
heeee.....
dulu mse skOol name aku n adik aku mmg x dew klOn...syOk gak...
tp first time aku jumpe owg name same cm aku pOwn mse aku tgOk crite 'ada apa dgn cinte'....tu pOwn mbr aku yg prasan..
heee...mlh pasangan kmi pown name mule ngan huruf MS...
nk twu???
ngeeee....adik aku punye husband die tuh name ye...Mohamad Shadan
n aku punye cik bOyfie lak ..nme die Mohamad Sofian...
heeeee...sme kn..kn...kn....
hehehehhe..pdhl akrOnim jew...
tp ade yg lainnye...pragai kmi...
lau adik aku..die jenis serius memnjang..n cepat nek angin..garang mcm singe...
lau aku jnis kOol jew, x kisah,,availble..heppy,kuat ketawa...x suke nk mrh2 cgt...lau aku jenis cpat mrh n cpat gak la sejuk...
mse skOol dulu pOwn owg x sangka yg fit tuh adik aku..
cOz muke kitOwg len cgt...
lau aku iras papa...mate sepet2...n cm cine skit...cOz kate mak nenek sblh papa, cine...gitulah critenye...
lau adik aku ikot mak...npk cm kemelayuan...
heeeee.....n yg pnting aku npk cm adik..sbb happy go lucky owg nye,,,.."awet mude gitu"...

mse kecik2 dulu...aku prnh duduk ngan atuk aku kt kg...aku la cucu plg nakal..
atuk n mak aku slalu mrh2...sbb aku suke main ngan dak laki2...
bukn yg blue tuh yew..
tp aku p tangkap cacing, p pancing ikan, naik basikal smpai hujung kg...kuar pagi..blek da margrib..p pnjat pokok rambutan, n duku owg ngan kwn lelaki..then makan...smpai 1 ari sbb aku degil nk mampOs, ketulahan..kne gigit kerengga 1 bdn....bengkak2 bdn aku...
malamnya...fmly aku gasak ketawakan aku..
pnh kaki aku termasuk paku karat..bukn paku payung yew...tp paku yang owg wat uma tuh..pjg...kebetulan esoknya raya....ape lgi...esOknya aku beraya kt ats tilam..sbb kaki bengkak tmsuk paku karat..ngaa...padahnya..men time ujan2...tula owg tue ckp jgn tp nak p gak...
uish..degil2....
then mase skOol dulu..pnh mak aku menangis..sbab aku slalu wat mslah kt skOol...smpai 3x kne buang skOol...n last skOol aku, smpai cikgu tuh halau aku..
n time aku msuk skOol bru ade gak gangster kg taik kucing nk gduh ngan aku...
eksyen lah konOn...skali hamik ko...aku blasah smpai patah2 kerusi kayu tuh aku kerjakan..
blik dri skoOl pown nk ajk return gduh ....lgi x puas hati gaknya..geng die kne rembat ngan aku...waaa....die punye leader...kne blasah ngan aku smpai msuk dlm longkang....hehehe
n yg plg pnting...skrg geng2 kg tu lah yg da jdi kwn ...n last2 dowg mtk maaf ngan geng aku..sbab crik psl...
mase tuh mak aku da ugut nk htr aku msuk skOol bukit ape tuh yg cm henry gurney tuh....
ngaaaaaaa...time tuh aku mtk smpai paut kaki mak aku ckp...jgn hantar...n sejak dri tuh aku jnji..aku nk blaja rjin2....
gugugaga....tp aku x nk crite la pjg2..nape smpai cmtuh kn..adlh...tp yg pasti nye...mmg zmn remaja aku gile2....
dulu ade anak jiran sblh uma,die slalu tayang brg2 die kt aku n adik aku...adik aku x pnh plak tempelak dak tuh..tp aku yg slalu brani 'gam' trus dak tuh..wat semak pale jew..
lau aku npk jew die ura2 nk p uma kitowg..awl2 lagi aku da ajak adik aku blah..mls nk lyn...
kdg2 aku ckp kt siti, "ct, ko blek arh! ko ni jakOn arh..suke cgt tayang brg..ngeeeee"
jht tOl..nOw dak tuh da besar...cntix gak.. :P

adik aku..bek budaknya...duduk uma jew...
ape2 sume kt uma...
pecah rekOd die x pnh....ade cOuple pown...smpai hbis skOol..bgus kn...
husband die tulah first love die...cm aku erm....
cik bOyfie aku tuh owg ke 52...mse aku ckp kt die,die pown terkejut
aku pown x sangke..tiap x ,...berkwn jew..mesti aku catat....n first love aku smpai skrg kecewa n die x kawin2..sbb aku putuskan die tnpa sbb bley gitu....haaaaa.....crite lamer wat pe nk kenang..yg pnting die bhagia..
kdg2 ade gak aku terjumpa x2 aku kt shOping complex, kenduri kwin la...uma kwn lamer la....mmg x sengaje terserempak..time tuh muke aku merah pdm la...segan x keruan...

aku igt kecik2 dulu,..
aku ngan adik slalu ckp psl mase depan...
die slalu ckp yg aku akn kawin dulu sblum die....
n aku plak bls, x!...ko yg akn kawin dulu..n aku akn blajar smpai msuk U...
tp mulut aku punyai kndungan garam yg sgt tinggi...cam kilg garam tumpah...ngee
last2 mmg jOdoh die smpai dulu :)

n nOw...aku yg rse hepy..cgt2..cOz adik aku da pregnant...n x lmer lgi aku dpt anak sedare...ngeeee...gelakpecah .."dlm hati,,nti mesti anak sedare aku tnye,nape mak long lmbt kawin,haaaaaa....suke ati la....im still yOung,okeyh..."



No comments:

Post a Comment