bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Saturday, March 5, 2011

my heart feel melancOlic


letih...penat..
tuh sje yg kuar di bibir nipis ni....
Pagi tdi kelewatan bangkit dri kamar beradu..
wat aku terkocoh-kocoh mengemas beg...
sebelum kaki melangkah menuju kampus..
arghhh..cukup letih dan melelahkn..
seharian berkayak di PrOtOn City..ckup memenatkn..
yew.....pulang dri situ,,..aku berkira2 menelefon si dia...
sejurus beberapa detik berlalu..

gontaian kaki ingin melangkah menuju pulang....
hujan rintik2...
same spt hati aku waktu ni..
rindu pd yg jauh dimata saat ni...
dan pd someOne...yg mengusik hati ni...
aku juga merasakan sebegitu pdnye...

hari-hari yg aku lalui saat ni..
mendung n suram...
x trucap dgn kata2...
bbrape hari menyOal diri..
ape msih bersisa kekuatan...
???
ntah ..x dpt dipastikan ...
hati ni x mampu saat ni
menangisi hati yg celaru dgn luka..
ya...msih luka dan kian parah..dri sehari ke sehari...
aku cambah benih itu dlm hati ni..
mampukah diri ni...bertahan....
kasih yg x tentu halanya..
entah kn berputik atau hanya sekadar ilusi diri...

semakin hari semakin mekar...
rse itu....
rse itu buat aku keliru...
aku dan die sme rse....
atau hnya aku yg berura-ura sendiri....
entah...
jawapan itu ...tiada pada aku...

p/s : maaf lah..
jika sejak akhir2 ni entry aku bernada sendu..
jika kau x suke silekn tekan butang keluar dari lapangan blog aku..
trime kaseh....





No comments:

Post a Comment