bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Wednesday, February 9, 2011

Malas punye crite...

camne ni ....rse malas ni sep ngikut aku jew....
nek cuti sem ni.....letih ngan asgmnt...tp keseronOkan dan kerinduan bercuti masih trase..
smpai Dr.Abdul Aziz tnya tdi : npe awk sume ni..cam lemau2 jew....
gugugaga...'dlm hati,,,mmg moOd msih bercuti....
maaf la...Dr. lau kmi x concern cgt..dan byk mengelamun thp cipan...
blik dri clas tdi pown da plan igt nk wat asgmnt...tp pas mkn n solat...ke bantal n tilam yg aku tuju....huarrrrrgggggghhhhh...cmne ni...??????

ape tip's aku nk gune spy sikap mls yang tetibe ni muncul yew:

1.thp bijak,,,record lecture baik video mhupun voice....pastu blik uma playback...bley gitu ????
agk2 peratusan utk aku putarkan blik amat tinggi adalah mustahil....
2.memberi sepenuh perhatian,,,tnpa tindakan..ibarat mendgr ceramah dgn penuh khusyuk..weyh..bley kew ko thn..pas 10 minit jew...da meringkuk cam udang kt ats meja...
3.sambil nyelam minum air...hehe...dgr n salin....tp pastu blurrrrr....
4.suruh kwn dgr....n aku pown bley tido???? lagi la x bley pkai lgsung...
5.haaaaa....mtk lect. tinggalkn note kuliah kt pc...pas klas hbis..kite pown p la ngopi...
6.apabila rase mengantOk yang tahap dewa...aku kunyah chewinggum or p tOilet n bsuh muke ko biar hlg kantuk....
7.x pown..soh lect post kt web myguru tuh....sng nk download....tp bace nye haram...
8.korg ade idea lain x????? pening pale aku ni..nk cpat tgkp ilmu....huarrggghhhhh....


No comments:

Post a Comment