bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Tuesday, October 12, 2010

Sakit....

2 hari aku demam..gara-gara camping Kelana sampai 2 minggu...minggu ni ade skali lagi camping 3b Kelana,,last camp...utk sem ni....
aku sedih.....
nak tahu kenapa.......
sekarang ni aku dan si dia jarang berhubung..entah lah...berubah kew hatinye...
aku pun x thu...Tuhan jew yang tahu...
tapi aku dapat rase dy da byk berubah...tak pernah die macam ni sebelum ni....
hari ni seharian dia x menelefon aku...lupe kah dia pada aku...arh...aku mati dalam pertanyaan ni...akukah lagi yang bersalah...aku juz mintak perhatian dia pada aku...aku tak minta yang lain...tapi dia langsung tak paham..yang aku betul-betul sygkn dia....aku nakkan dia yang dulu...yang sygkn aku,,,...beri perhatian pada aku....setia dan cintakan aku seadanya.....ape lagi yang aku mampu berikan.....
bile aku sakit camni, dia langsung tak pedulikan aku.,...aku sedih...kawan baik aku sendiri sudi tawarkn diri tuk temankan aku p klinik......terime kasih sahabat..aku rase aku sendirian dan aku tak punya sesiapa.....???
mana dia,,,....aku slalu dengannya even susah dan senang...tp die slalu lupekan aku....
aku siapa di hatinya??? entahlah hanya dirinya sahaja yang tahu....aku tak pernah ugut utk tinggalkn die..tapi die???? entahlah...........
Cinta tu menyakitkan!!

No comments:

Post a Comment