bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Tuesday, October 5, 2010

chaiyok!!!



hye sume....!!!
ape khabar...??? hope anda sume still enjoy ...
ari yang tersgt free..lew...sampai aku x tahu nk watpe....
hah...sep facebook jew..bosan gak...mls nk meng- click...
ari ni aku nk bg tgn aq rehat ckit...tgn ko toksah la yew...byk bergerak...
cian kt ko...mesti kritikal sgt...
al maklumlah...sep asgmnt jew....
ape plak cite ngan mate aku,,....mate oooooo mate...ko pown sakit gak...
mate aku pown turut berkata : "ya!!! aku tersangat letih."
kesimpulannya ....anggota badan aku rase cam nk tercabut yew...disebabkan keletihan...last week...
ari rabu...aku sibuk nk kuiz sejarah...so awal2 lagi da prepare ...bese la...ujung minggu sebelum tu da sibuk bace buku ...wahhhh...sampai x tido mlm...
ngeeeeeee....sebelum minggu tu...minggu yg sebelumnya busy ngan asgmnt n presentation....
haaaaaaaaaaaaaaaa....lagi la truk..
hujung minggu lepas ....aku n mbr Kelana...
sibuk bercamping....minggu ni pown same...haaaaaa...STRESS...TIRED....
last week aku pegi camping kelana kt Sg.cincin..tapah.....
waaa....seronok...but sep hujan..cuaca mendung,,,..panas ,,...n sekejap2 hujan lg.....agk menyebalkan bile khemah yang dijadikan tempat utk berlindung..basah kebanjiran....disebabkn kebocoran di sana sini...
mcm mne tu...????
ape lgi rase cm mangsa banjir plak..bile kene pindahkan kt Dewan...hhhuuuuuuuuuuuuuu
capex deyh!!!
hidup...ape bley wat...ape pun mesti diteruskan ....
yah!!!!!
chaiyok2....
ceh..bagi semangat untuk diri sendiri..lau x sape lgi kn..yg nk support...
x sbr nye nk blik cuti lgi....
lagi sebuln jew....
my home sweet home...wait 4 me....!!!!

No comments:

Post a Comment