bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Friday, April 30, 2010

Minggu akhir yang membingungkan & membosankan.....~~~~~



~ muke moodY~


huhuhuuh...
bosan!!!!!!!!!!!
tu jew aku nk cakap....bley g2?????
hahhahhaha....minggu ni exam juz 1 paper jew....
pas2 gap seminggu...next week hari selasa last paper.....
waaaaaa....x sabar nye nak balik..nak jumpe my lovely cat....
erm....keje aku FB, blogger, YM, ngan myspace jew...
ewwww...
baru perasan memang bosan...

terserlah gak perangai buruk aku yang kadang2 mls mandi....
2 yang mandi sampai lewat petang...
x pew la bukan selalu kn....
malam semalam tgk movie "my bloody Valentine" ...
gosh...pembunuhan yang kejam...
dan jalan crite yang mengelirukan....
hanya semata2....ingin mengambil hati orang...
waaaaa...crite yang agak mengesankan....
but ade sensot ckit,,.
x sesuai utk kanak2....ok...

uhuhuhuh....mentang2 x bley solat...
pagi td kol 10 bru aku bgun...
uish terukkan...
biz x tahu nak watpe...
bangun2 jew aku on9 Ym...
aku chat ngan Allychia....yang baik hati....
banyak bagi semangat kat aku....
thank u....Allychia,,,,i hope u will be get da success in ur final project competition...
Ya Allah, da x sabar nak balik Johor...ape kabar la org2 tersayang,...
aku merindukan kalian......

No comments:

Post a Comment