bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Sunday, April 4, 2010

KISAH AYAM......dgn Mak Esah



sewaktu aku pegi camping,lbih kurg 2 minggu lepas...
mse pagi 2 ujan renyai2....
Camping Kelana Siswa kt Tapak Komanwel..
hari tu masuk ari kedua kitowg kt situ..
huhuhuh...
mmg lapo gile wktu 2...
aku, daya ngan cha....
nk hidupkan kayu api...
punye la susah nk hidup....
dalam hati masing2,,mengomel x tentu hala,,,
mmg x hidup nk wt cne kn..
ktowg pown bergurau sesama sendiri...
dari situ la ktowg dapat gelaran msg2...
yang aku di panggil Mak Temah, si Daya di panggil Mak Joyah n Si Cha lak ,,,digelar Mak Esah...

Ari Terakhir....
Kitowg blek ke Khemas pas adat istiadat bendera...
nk dijadikan crite...
aku,esah n daya duk kt luar khemah...
tetibe....si ayam berkokok..
x henti2....
yg pelik nye..
wktu 2 matahari da nek tinggi...
aku memang x pelik la,....mse 2..sebab aku twu npe ayam 2 berkokok..
huhuhuhuhu..
mlu nk ckp..
pgi td ktowg terlajak tdo...
dkat pkul 7 bru bgn....
pas2 ketua patrol da arahkan supaya berkumpul..
n mmg da sah2 la kitowg x sempat nk solat...
huhuhuhuh
Nut pernah crite, nenek dy ckp lau ayam berkokok matahari da tinggi
2 tandenye ade org x solat subuh...
huhuhuhuhuh
time 2 aku ngan daya muke da terkulat2...
coz si Esah pelik npe la si ayam ni x henti2 berkokok...
pas2 aku ckp la kt si Esah...
psl hal yg nut cite 2...
terburai ketawe aku ngan si Daya...
hahahhahahahahahahaahahhahaha
lawak gile...
si Esah da mlu ..
smpi nk baling ayam 2 ngan batu bate..
hahahahaha
mlu gilew...
hanya si ayam 2 yg twu...
kisah ktowg x solat ni...
hope kowg x ikut kitowg...
berdose tw tinggalkan solat...
2 kewajipan tiap2 umat Islam ...

No comments:

Post a Comment