bout me aq kt bwh la

no plagiat oteyh!!!
My photo
“It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”

Monday, April 26, 2010

Keriangan ke Besout bersama kekesalan dgn sikap si mengkarung 2 ekor>>>>>


HOPE MY FRIENDS GET SUCCESS ON EXAM!!!!!


kelmarin.....aku tersedar dari lenaan yg panjang...
fush....sejuk nye...npe la angin kipas ni menderu kuat cgt...
aku mengerekot kt ats katil macam udang kering....
hmpir terlupa...pagi sabtu ni...aku da planning ngan mbr2 nk p Besout...
uma niah dew wt mkn2 ckit....n bace Yasin....

bgun dr tidur...aku mandi n bersiap2....
fit ngan murah hati suh aku sarung bju nye....aku pown pe gi...sarung jew...
pagi 2 ade kehijauan...
hehehe....
kitowg bertolak ke Besout...rmai2..naik bas...mmg havoc..
aku rasa bas 2 mcm bapak ktowg punye lak..
smpi sane pas Zohor...smpi jew....aku tlg si Herni goreng mee...
selesai 2...hidangkn....n bersolat Zohor....pas solat kitowg mulekn Yasin...n pas2 mkn...
masa menjamu selera 2 mmg.....riuh cgt...mcm2 gelagat...dak2 ni mkn......ade yg bertambah2 siap tapaw g.....bwk blek.....
ape pown pengalaman kt uma niah 2 mmg sonok....n x dpt dilupakan...

tp satu hal yg mengesalkn hati aku/....
kowg nk thu knape...mmg kowg x twu...aku nk cite....


keletihan pulang dr Besout x hilang lg....
aku pown bukak Fb....
aku pikir ari2 ni btol nk rest...
tp x sgke...panas tol ati aku bile tgk si apiz jongang...boyd si farah masyita...2....trus naik angin...mne x nye...dy tagged pic aq gmbr ANOREXIA yg kurus kering cm nk mati 2...!!! aish bengang gilew....ni...
meluat plak aku tgk si mengkarung 2 ekor yg x sedar diri...
2 la org kate lau bercinte 2...mmg hanyut...lau x pndai kawal...
uish......salah kew aku tegur...
da la memalukn Batch Sejarah jew.....
punye ramai org mengkritik.....
aku mmg x kisah cgt...tp da byk owg mengadu ngan aku perangai si Farah 2....aish,..mmg x phm.....tkn dy x sedar pew yg dy wat kt kwn2 aku 2 slh....
sebelum ni aku tgk dy ok jew...skrg ni mkin menjadi2 plak...

pas2 td ade plak sedare mare dy kt FB ni marah2 aku...
dowg x tgk sendri sebab dowg jauh...
jgn thu membackUp jew.....tgk dulu si pelaku nye....dgm mate kepala sendiri..bru thu.....
lagi satu bley nk berkwn ngan lelaki tp berpada2 la...
smpi mls blaja...patotnye yg si lelaki 2...tlg la nasihatkn,...bukn ikut same...
ajak la blaja same2....p discuss kew..berkongsi pendpt kew....ni x kuar pepagi esok bru blek.....

haaa...yg bace tulisan sy pown jgn pkir sy ckp ikut sdap mulut ...tp 2 la kenyataan nye.....(T_T)

2 comments: